15 mars 2014

Min födelsedagspresent som det var på tiden
att jag provade, så smart.
Dagen har varit kanon, mys från start till slut.

Den började med att vi fick besök av Sandra och Mattias, vi tjejer åkte sen iväg för att kolla på hundutställningen som var idag, så roligt att se alla möjliga hundar och det var en väldigt blandad kompott av raser. Selma skötte sig bra och det slutade med att hon "lekte" med en 45kg tung rottweiler- hane som var lika barnslig som Selma.

Sen bestämde vi oss för att följa med på skoterns dag uppe i Långviksmon, det fanns ju trots allt ponnyridning. Ridningen gick som alltid bra för gumman men en aning för trött Selma och en väldigt kylig blåst gjorde inte rättvisa.

Vi åt pizza och sen åkte Sandra och Mattias hem, Tommy for iväg för mys och jag stannade hemma med Selma. Så skönt att bara ta det lugnt, prata i telefon och purra på, började kolla på gladiatorerna men insåg att det var 100 gånger roligare att så lite fler paprikor och purjolökar så tv:n stängdes av och Storytel startades. Det var ungefär så min lördag såg ut, gör mig ingenting för roligt har jag haft det.

Lite purjolök.

Min stackars paprika som får bära frukt även nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar