19 mars 2014

Jag har aldrig upplevt det där med 15timmars dagis utan det är Tommy som har haft hand om det då han har ledigvecka och för mig har det bara varit en bonus om jag varit ledig eller jobbat kväll så man har upplevt en förmiddag utan Selma.

Idag var det en sån där dag när jag bara skulle vara hemma och oj vad jag njöt. Tog extra sylt på filen och jag satt säkert en timme och bara tog det lugnt. Såna dagar ska man också ha.

Eftersom Tommy jobbar så långt hemifrån så brukar han i regel stanna där, då han jobbar långa skift och det i samband med många mil är en dålig kombination, vilket resulterar i att jag är ensam mycket, ibland är det skönt och ibland är det väldigt jobbigt. Jobbigaste måste nog vara när han jobbar 12timmars över helgen och man sitter en helg med en 1½åring som man konverserar med, inte alltid så givande om man säger så.



Snälla ni 
läs denna blogg med en stor näve kärlek och en hel del ironi.

Mitt lilla projekt, riva tapeter i Selmas rum.
Lager fyra av fem fanns denna.
Ganska fin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar