22 aug. 2013

Kors i taket

Denna dag går mot historien för just denna dag, den 22/8 åt jag min första surströmming. Kors i taket! Enda problemet var att jag faktiskt tyckte det var mer än ok.

Tänkte köra en liten djuping såhär på kvällskvisten, ja för det är väl då man faktiskt har tid att tänka? Annars kantas dagarna av jobb, lämning och hämtning på dagis och med en uns av stress. Livet handlar enbart om planering just nu.

Men för att komma till min lilla djuping nu då, varför säger folk att gräset är grönare på andra sidan? Är det för att andra alltid har de bättre sakerna och att man alltid behöver just den sak som den andre har? Min egna åsikt är att personen som har den andra sidan bara är en lat jävel som låter sitt gräs växa liite för mycket. Imorgon ska jag minsann klippa mitt gräs!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar