21 sep. 2012

Svagare än själva fan.

Svagt kaffe är en klen tröst denna dag. Efter olika konsultationer så valde jag att isolera lilla skinnfliken Egon och i mina tankar kändes det som att varje sekund räknades så blev panik-tömning av rymdrummet och in med katta, fick tid på måndag så han får helt enkelt vara där tills då men kommer nog gå dit hela tiden och dalta med stackarn. Sista jag vill är att Selma får något sånt där, vad det nu är.

Fiskarna har blivit bättre, några vita punkter fortfarande men är ju inte färdigbehandlat än men idag ska de äntligen få mat.

Sämsta kaffet har jag lyckats gjort, svagare än själva fan och med mitt berömda morgonhumör samt panik över smitta så fick Tommy känna på två av de ovannämnda med full syra.

Aja nu har jag ventilerat mig en aning, är bara att sikta in sig på fullt ös medvetslös inför helgen med trevliga middagar och gott sällskap.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar