20 sep. 2012

Inget lugn

Haft besök gånger flera under dagen, började med en förmiddagspromenad med Josefine sen blev det mys med gubben innan han åkte iväg på sitt sista eftermiddagspass för denna vecka, gjorde god mat och Stina var mitt middagssällskap sedan kom broder Tom med Alfred och det resulterade till en kvällspromenad, Stina for nyss och Selma somnade för en timme sen.

Så nu tror väl ni att det infinner sig ett lugn i "The corner one house"? Nej då, Egon har kommit hem och som vanligt är det  fullt ös. Bara att Egon-säkra hela huset igen. Kanske är dags för mig att inse att ha småbarn och en Egon är inte alltid den bästa kombinationen. Misstänker ringorm på min lilla förhud (alltså Egon) så blir att ringa veterinären imorgon, men frågan är vilken av dom? Båda har gjort bort sig fruktansvärt och har mer lust att åka ner till Timrå med honom, men jaja får väl se vad dom säger.

Innan det blir sängen för mig så vet jag en sak som ska göras och det är att tvätta Egon, men en sak som är positiv med den lilla rackaren är att han har blivit mer manlig (sen hans kulor for, haha) mindre päls eller kanske ska kalla det skäggstubb och mörkare i ansiktet så stilig är han. Stort tack Håkan för att du har tagit hand om honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar