12 sep. 2012

Det blommar

Oh vad det blommar på min kropp, inte några rosor inte utan mängder med psoriasis-utslag och mer verkar det komma och klådan tar kål på mig. Måste nog ta och prata med vårdcentralen och försöka få bukt på klådan. Nog pratat om detta.

Tydligen har det kommit bebisar i akvariet, så underbart roligt med smått och mer ska det bli om jag får bestämma. Längtar tills jag kommer hem och får se dem. Men längtar mer efter Tommy, jag befinner mig ju i centralorten och kurerar mamma medan Tommy jobbar in dagar. Men enligt min planering ska vi kanske komma hem imorgon. Lite jobbigt med motttagningen på telefon när man är här så blir inte så mkt prat med varandra. Men istället för att sakna honom har jag börjat längta efter honom istället, känns mycket lättare att längta än sakna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar