2 aug. 2011

Bilder och annat

Att jobba sju dagar i rad varav fyra pass är delad tur är inget att rekommendera för er som känner er manad, riktigt skär i händerna och handlederna när jag ska greppa något, ryggen är stel och gör faktiskt ovanligt ont och knäet krånglar = jag är nog trött i kroppen, bara att njuta av veckans enda lediga dag (imorgon) och sedan se fram emot en arbetshelg.


Befinner mig just nu i Bredbyn och väntar på att kärleken ska sluta sitt förmiddags-skift så jag kan få mysa lite, han är saknad. Självfallet är hundarna med, men huvva så varmt lapphundarna tycker att det är ute nu, usch usch.


Om du har planer på att gå ner i vikt, tänk då på att bantning kan ge ett magert resultat!
Imorgon ska jag verkligen sova ut. 
 
Lova, från liten till stor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar