4 aug. 2011

Bakläxa

Fått lite bakläxa över att en viss person inte kan läsa mina nya inlägg då han sitter och skiter så är väl lika bra att skriva lite, haha.

Även idag så kom jag fram till vilka underbara djur jag har, herrejisses vad jag är nöjd!

P-pass idag och snacka om strul men aja, överlevde dagen i alla fall.

Du underbara Hund!
















Kurserna är sökta och börjar plugga igen den 23e denna månad, kan inte säga att jag är direkt taggad men bara tre kurser kvar sen är jag fri!!! Blir dessa kurser;
Geriatrik
Lindrande vård
Psykiatri
Blir intressant detta!

Fick hem lapphunds-jackan idag och ack vad snygg. Längtar tills det blir lite kyligare ute så jag kan använda den jämt! Armas och Lova fick sig en bok där alla papper ska vara också, tummen upp för det.

Nä nu är det sängen som kallar på mig, sov gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar