12 apr. 2011

Vi tar det en annan gång.

Denna vecka går redan för fort, snart onsdag och jag har knappt kommit halvvägs.

Sista träningen för denna omgång med kick boxningen, denna gång tog jag ut mig rejält, så vansinnigt skönt och insåg hur mycket jag älskar den där adrenalinkicken och den där känslan att man tar i med sina sista krafter. Mums.

Jag har insett att jag överplanerar allt och resultatet blir att det inte händer någonting, jag bara planerar. För att det ska bli som jag planerar just nu så skulle det hjälpa väldigt mycket om jag på ett magiskt sätt blir ekonomiskt oberoende. Men vi tar det en annan min gång kära läsare.

Nä, nu har jag sagt till både mig själv och till hundarna att det är dags att låta sömnen ta vid, men ack den som ger sig, kämpar på. Kommit fram till att man får bäst svar om man antingen pratar med sig själv eller med hundarna.





I really hate to let this moment go
Touching your skin, and your hair falling slow
When a goodbye kiss, feels like this

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar