20 apr. 2011

Rullen är full.

Full rulle enda sen jag kom hem i måndags.

Idag var min första arbetsdag, snickrade även ihop hagen så kalvarna fick komma ut och springa av sig, helt underbart att se dom små vara så lycklig. Sen att vi har väldigt fina och härliga kalvar i år om man tänker på lynnet, riktigt roligt.

Lova sover borta i två nätter och är väldigt tacksam för det.

Planerar och har mig, längtar väldigt mycket tills jag får tillgång till lägenheten då jag tillfälligt bor hemma hos mamma och pappa.

Min helg kommer för övrigt att vara väldigt lugn, planerar att påbörja nästa kurs så jag kanske ligger lite steget före, måste även ordna tid för slutprov på kurserna socialt omsorg och omvårdnad. Blir kanon detta.

Att en nyhet kan få en att bli så glad, Linn Winther du gjorde min dag idag. Tack!

1 kommentar:

  1. Men hos mamma å pappa e de inte fy skam heller , å bo alltså. Men var flyttar du sen då?

    SvaraRadera