22 apr. 2011

Längsta dagen på året.

Svar på Pernillas fråga är att jag kommer flytta till bolagsbacken.

Idag är det den där långa dagen, enda jag har hunnit med idag är att sova länge, klockan 22 igår gick jag och la mig, vaknade runt 8 i morse. Dagen i all ära ska tillbringas i skogen tänkte jag, ska dra med mig hundarna upp till Sten-Oves stuga och kanske en liten korv kommer att grillas.

Vem vet, man kanske kommer att våldgästa en viss Pernilla också, såg nyss på facebook att dom har små pälsbollar till kaninungar. Härligt.

Cyklade med hundarna igår, Jussa klarade det inte så värst bra, stackarn blev helt slut. Körde riktigt hårt med Lova, först tok-cykla bort till P och sen på hemvägen svängde jag in till Sten-Ove, damen är fortfarande trött om man säger så. Infinner sig ett lugn jag aldrig känt med hon tidigare, vem vet, hon kanske är nöjd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar