25 jan. 2011

Träningsvärken är redan här.

Ska snart äta lite lunch och sen ska jag försöka skriva lite mer på uppgiften, tröttsamt att tänka hela tiden.
Sen ska jag åka in till byn och handla lite, funderar på om jag ska ta ut de andra salvorna till Lova, en veckas behandling är avklarad men jag tycker inte att resultatet är direkt jätte bra, nog för att det är bättre men inte helt bra. Sen är det dags att göra lite mat, tänkte försöka mig på en chiligryta.

Ikväll ska jag och Jenny åka och testa på kickboxning, lär bli spännande. Tror faktiskt att jag redan kan känna av träningsvärken, haha.

Måste ta och köpa en sele till Lova, börja lite smått med att dra saker, hon kanske har lust att börja med några turer med sparken, tror inte Jussa har något emot det heller så får nog ta och köpa en sele åt honom också. Är verkligen taggad för det.

Såg en hund springandes på timmerplanen på sågen, eller snarare Lova såg hunden när hon satt på sin vanliga utsiktsplats i vardagsrummet, kan lova att det blev fart i huset då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar