23 jan. 2011

Bilder från Jubäckspuben, en del av dom iaf.

Då har denna helg passerat och det har verkligen varit en tummen-upp-kanon-bra helg med alkohol, bra folks sällskap och massa mat.

Lovas sår har börjat dra ihop sig väldigt fint, har fått några frågor om varför hon har den berömda kragen som faktiskt nu är borta med vinden, punktering som det var på den så måste Lova tappat den när hon och Jussa varit och lekt ute. Såret (det lilla som blev) uppkom när Lova och Kaja lekte lite för hårt, sen växte det. Veterinären tyckte att det såg ut som fukteksem men det var ju ursprungligen ett sår så ja, hm. Vem vet vad det var, men bättre blir det och det är de som räknas.

Pub i fredags, var ganska suddigt minne, men av det jag mindes så var det riktigt roligt. Självklar kom feministen inom mig fram och det fick Tommy och Kinkis höra, stackarna.

Stina och Sandra, förfest.
Viveca och syster, förfest.
Sandra och jag.
Folk.
Glada människor.
Fulla människor.
Pappa blev glad över att träffa Sebastian.
Kärlek!
Vi avslutar med denna bild, kommer nog lägga ut de de resterande bilderna senare. Men som sagt, av vad jag minns så hade jag det väldigt roligt. Om någon tycker att bilderna som de är med på inte ser ok ut så är det bara att skriva så tar jag bort dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar