13 sep. 2010

Riktigt bra helg

Den här helgen har varit perfekt.

I fredags åkte vi till svärföräldrarna och kollade på film och hade det mysigt med ostbricka och i lördags blev det som jag tidigare skrev så for vi på bondens egen marknad, sen for vi till Kinkis och Jenny, middagen blev hur god som helst och kvällen blev hur trevlig som helst, stort tack för det! Lova hade det mys hon med, fick ligga och mysa med Elise i soffan.

Tommy och min andra sambo åkte och började deras eftermiddags-vecka nu ikväll så jag och Lova har haft det riktigt mysigt, kattungarna har också haft mys i soffan, ja dom vågar faktiskt ligga i samma soffa som Lova, halleluja! Min underbart busiga skitunge till valp har även lärt sig hur man öppnar skåpet till allt hundgodis, hundben och leksaker så när jag gick ner för att starta en tvättmaskin så hade hon hunnit festa loss rejält, låg hundben över allt i köket (köpte för ett tag sen ett 20pack), hundgodiset var uppätet det med. Vilken mysig hund man har.

Klickade in hon idag och gud vad hon fattar snabbt, känns riktigt skönt.

Såg en reklamsnudd om en hemsida där de säljer köks- och bakredskap, nu drömmer jag mig bort i dessa skönheter.


Nä nu kommer snart killarna hem, ska väl ta fram lite fika åt dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar