14 sep. 2010

Jag är så nöjd!

Är verkligen nöjd med tillvaron.

Har gjort det vanliga idag, pluggat, tvättat och lagat mat. Mitt liv är inte så himla intressant, men gud vad jag älskar enkelheten.

Tog mig en promenad/joggingrunda med hundarna i regnet, så nu ligger Kaja i sängen och Lova i soffan i sov-läge. Haha, Lova har börjat med något nytt, nu vill hon inte bara ligga på en filt/täcke, nä nu ska hon ligga under täcken också och varför inte ha huvudet på kudden? Hon är för underbar. Har verkligen saknat Kaja de här veckorna som hon har varit i Sönnersta, hon verkar ha fått lite kärlekskilon, men vad gör det, sötnos som hon är, hör och häpna men hon har börjat få päls! Helt otroligt, skönt att det börjar hända något.

Måste skärpa mig med motionen nu, dags att börja ta itu med problemen, nu måste jag starta om igen. Jag har ju varit stillastående i några månader nu. Har några som jag kan träna med och det känns guld värt. Ska även få ner Kaja i normalvikt. Nu är det upp till bevis.

Längtar till dagen D, vad den innebär lär ni nog märka senare.

Nu ska jag se klart Idol, koka mitt te och glisa över pluggningen för tusende gången, livet är underbart. Fan nu låter jag bra jävla dryg *ler

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar