24 sep. 2010

Ge oss sverige tillbaka

Helt ärligt så var jag inte särskilt insatt i alla partier nu inför valen 2010, många har skämtat fram och tillbaka om att självklart ska man rösta på SD och jag har väl inte direkt brytt mig om vad som har sagt, troligen eftersom jag inte var insatt i vad SD stod för och egentligen vad något parti stod för.

Nu i efterhand har jag kollat på en hel del youtube-klipp om SD, ville hitta en bra debatt med vad dom hade att säga, jag hittade ingen. Lite sent att kolla på debatter kanske, men ja, jag är väl inte bättre.

Har i alla fall kommit fram till att detta parti saknar grund, svamlar om att ta bort bensinskatten osv. Men hur logiskt är detta och vad är Sverige utan sina skatter?

http://www.youtube.com/watch?v=wEuxfAfBbrw&feature=related

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar