23 juni 2015

Efter ett lååångt uppehåll kanske det är dags att börja lägga ner lite energi. Känns mest som att det är uppehållet är pga mitt rätt stillsamma liv.

Våren har varit trög, har känt mig precis lika seg, lite jobb och massor av jobb i trädgården. Brukar alltid köra 100% i trädgården under sommaren och eftersom jag i grunden inte är den där med gröna fingrar blir jag överlycklig då det faktiskt växer något som jag har tagit i och när hösten har kommit är jag helt slut på och orkar inte bry mig om alla äpplen som ligger och alla plantor som ska ut ur växthuset. Men denna höst Ska jag orka, måste orka.

Mitt stora krig denna vår är lupiner och bergsklint, satans påfund och eftersom jag är en rätt arg person i grunden så ska jag vinna över dom.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar