29 juli 2013

Fuck Lagom

Nu inväntar jag min lediga dag och som jag väntat på den, helt otroligt.

Efter dagens jobb väntade ett tomt hus, Tommy och Selma var på annat håll och jag tog det bara lugnt och eftersom jag inte har någon form av koll på bär och dylikt så är det ju en fördel att arbeta på ett ställe där det pratas mest hela tiden om mat osv så jag gick ut för att kolla ute i trädgården efter hallon och jo nog fanns dom där.

Men som många hash-taggar "fuck lagom" då i träningssammanhang så skulle jag nog kunna hash-tagga mig själv som person. Varför vara nöjd över de lilla jag fann i trädgården, nädu för om man är "fuck lagom" i sinnet så får man blodad tand och beger sig till mer centrala breddgrader för ännu mer hallon. Nu är skiten i kylen för att bli sylt.

FUCK LAGOM!

När vi ändå har kommit på tal om "fuck lagom" så kan vi väl också gå in på "min resa räknas", störtlöjlig hash-tagg för när det väl kommer till kritan så räknas väl allas resor? Ska börja hash-tagga alla mina bilder med "min resa räknas", för nog har väl jag ett intressant liv, eller är det bara träningsnarkomaner och dom som gått ner i vikt som har det?

Så nu har jag fått spy ut mig lite av min irritation.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar