2 maj 2013

Selmas nya favorit-ställe, kan dock säga att även Lova har det som favorit.
En sak som jag känner att jag vill ta upp är att förvånansvärt många har reagerat på att jag började jobba extra redan när Selma var tre månader och började gå på schema när hon var åtta månader, handen på hjärtat så gjorde jag inte det för att jag egentligen hade så stor lust med det utan det var min målmedvetenhet om att jag närmade mig en anställning, det är inte roligt att lämna sin dotter som ligger och sover på kvällen för att åka och jobba natt eller att höra när hon vaknar när man ska gå på morgonen. Det skär i mamma-hjärtat. Men nu kommer belöningen för allt slit, alla dagar man jobbat har helt enkelt varit värt det. Maj månad är vår månad, vi möter våren tillsammans.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar