17 maj 2013

Nu är äntligen sommaren här, dock kanske inte så passande för Selma då hon har fått en hemsk hosta. Var på vårdcentralen idag men finns inget att göra, bara att vänta ut den. Hade gärna tagit hostan av henne så hon slapp.

Mån, tis och onsdagskvällen spenderades på skjutbanan för uppskjutning och jag blev överraskad då jag klarade avståndsbedömningen på första försöket, så nu kan jag äntligen titulera mig "jägare", vilket känns bra. Många timmar har spenderats på studiefrämjandet och väntan var lång på att snön skulle tina bort på skjutbanan.

Snart kommer kärleken hem och ja, efter en vecka utan honom så saknar jag han riktigt mycket. Men nu får jag och Selma rå om han över en vecka.

Roligt det där att man har köpt ett hus av en trädgårdskunnig person, ploppar upp grönt överallt i trädgården. Tänkte ta lite bilder senare. Enda jag känner som är kvar för i år är att laga växthuset men sen är vi klar för i år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar