11 nov. 2012

Psykisk ohälsa, det kan vara du?!

I dagens inlägg tänker jag slå slag i saken, jag tänker visa mig att jag bryr mig! Och nu pratar jag inte om att bry mig om de stackars djuren eller de sjuka i Afrika eller de naturkatastrofdrabbade i Kuba.

Efter veckans psykvecka i örnsköldsviks kommun, säkerligen många av er som inte visste ens att den pågick så tänker jag berätta och försöka få just dig engagerad, för det kan hända dig. Tre av fyra personer kommer någon gång i livet att antingen drabbas eller vara en anhörig till psykisk ohälsa och det är dags att vi börjar göra något. Med att sprida information så kan vi helt enkelt rädda liv.

www.hjarnkoll.se är där just du kan göra skillnad! Genom att visa ditt stöd, visar du att just du är beredd att bry dig. Jag gör det, gör du?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar