19 aug. 2012

May the Angels Protect You

Denna vecka har jag och Selma fått försöka få våra dagar att gå runt utan papa-bear och nog tycker jag att vi har gjort det bra. Hans tolv-timmars helg har vi tillbringat med syster och mor i Sönnersta-centralorten men gud så skönt det ska bli att träffa han ikväll, jag ljuger om jag säger att jag inte saknar han.

Imorgon blir det att åka och köpa en babybjörn bärsele, Selma gillar sjalen jätte mkt men det blir så vansinnigt varmt med den och förstår varför Selma blir arg då. Ska bli intressant och se om det funkar bättre med sele.



May your tears come from laughing
You find friends worth having
With every year passing they mean more than gold
May you win but stay humble
Smile more than grumble
And know when you stumble
You're never alone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar