30 juni 2012

Det där med saft

Varför inte köra all in när det gäller att safta bär? Nej nej, jag blir inte alls lätt manisk på att göra saker... Nu kokar jag jordgubbar i hopp om att saften ska bli lika smurrig som rabarbersaften.

Gårdagen blev helt utsökt perfekt och snacka om bröllopspresent, verkligen pricken över i:et. Ni som känner Tommy förstår nog att saken redan är klirrad och han och Håkan är på väg och hämtar den nu.

Regnet bara faller men vad gör det då potatisen och blommorna ute behöver vatten och då det är för tungt för mig att bära runt på vattenkannan nu. Lite som en win-win-situation. Fick mig en säkerligen välbehövlig sovmorgon idag, att sova i 10 timmar med bara en sväng på toa är som en seger.

Nä nu ska jag nog ge lite kärlek till saften som puttrar på och sen mysa med härligaste Egon som officiellt är vår nu.

Han sov såhär snyggt i veckan, älskade katt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar