23 juni 2012

Den där sömnen.

Trots att jag sovit mest hela dagen så är jag fortfarande lika trött, Stina ska komma hit och äta middag och efter den ska jag nog ta och försöka sova en liten stund till. Man sover mer oroligt nu än tidigare och längtan efter att få sova på mage är obeskrivlig men längtan efter toket i magen blir också allt mer intensiv.

Fick med oss två hundar hem igår, så nu är alla mina hundar samlade (till min förtjusning). Att hagen är iordninggjord gör saken så otroligt mkt enklare, hade varit underbart att kunna ha altandörren öppen så de kunde gå ut och in lite hur de ville men då hade vi vår nakna galenskap till Egon som nog inte skulle lämpa sig så värst bra ute i de fria, men krigaren inom honom tror nog det.

Ha en fortsatt trevlig midsommar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar