16 feb. 2012

Jävla fetto.

Snacka om fetto! Var nog väldigt naiv som trodde att jag kunde köpa ett linne med samma storlek som tidigare, provade det inte och ja om man säger såhär, ett korvskinn sitter nog lösare. Men jag tänker skita om om det sitter så tajt att jag knappt kan andas, vägrar inse att jag blivit ett riktigt fetto...

Under hösten ska jag påbörja träningen för beatch 2013, herregud vad jag känner mig gammal.

Ikeabesöket gick smärtfritt, Tommy skötte sig exemplariskt och jag är stolt över hans lugn. En vanlig syn är ju annars karlar som hetsigt halvkutar med deras flickvänner/fruar för att det ska tydligen vara jobbigt att gå där. Men mitt lugn (Tommy) bara lunkade på i en härlig takt, för helt ärligt så har man faktiskt hela dagen på sig.

Saknar gamla avdelningar stundvis, framför allt plan 2. Måste nog hälsa på dom någon dag framöver. Kanske nästa mån eller tis. Bara arbetshelgen kvar sen får jag min lyxiga vecka, att enbart jobba två dagar på en vecka är rent av lyxigt. Sen efter min 7-16 tur på torsdag så åker jag till Gäddede, äntligen så ska jag komma iväg dit och träffa Linn, som jag saknat henne.

Nä nu ska jag ut med hundarna en sväng och sedan blir det lunch.

Ha det gott!

1 kommentar:

  1. Men de e ju klart att du e ett fetto :) Men ett gulligt sånt med guld i magen, jag vet inte vad jag har där men inte fan e de guld iaf, snarare bulldeg på ständig jäsning ;) Haru mätat hur många cm de är runt? Brukar ju vara lite skoj att kolla sen,å jämföra, om ett år :D
    Ha en underbar dag å förresten när blire nudå?

    Kramar

    SvaraRadera