9 feb. 2012

Backin up!

Försökt att dra mig en längre stund nu i två dagar då jag jobbar kväll, men icke. Antingen så vaknar man bara av sig själv eller så vaknar man av härligt tokiga hundar och gör allt för att få upp en ur sängen, villkorslös kärlek, jo tjena... Haha.

Äntligen en ledig helg, då jag är ledig! Underbart, den ska jag bara vara ledig på och umgås, dessvärre utan kärleken. Ska umgås med vänner och hundarna och bara vara, samt spela Black Ops oförskämt mycket, då ingen kan se hur dålig jag egentligen är på detta spel.

I vanlig ordning lyssnar jag på Walk off the earth, där det finns en välsjungande Jesus och en hunk som spelar gitarr och ukulele, sexigt värre.
Nu ska jag byta bil med fader Abraham och sedan ska jag till min fru och säga hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar