11 okt. 2011

Dessa lastbilsförare

Vilken dag, vilken äventyrsdag.

Jag och kärleken for ner till staden för att lämna in kohudarna och sen vidare till Bredbyn för att lämna av Tommy, gick in på statoil i godan ro och köpte mig en korv och begav mig hemöver, men hade tydligen tappat min börs för då jag kom hem fick jag ett samtal från en trevlig lastbilsförare som hittat min börs på Mosjöns camping, hur den nu hade hamnat där men tack vare denna underbara lastbilsförare så kunde jag hämta hem börsen helskinnad. Vilka människor det finns! Så ännu en gång har jag fått bevisat att de finns goda människor, lovely.

Gick ner till sjön idag, vilket resulterade till att tre av fyra hundar har nu fått ström i sig, Jussa var offret denna gång men nu har han lärt sig att den där tråden inte är rolig, stod och skällde ut den i några minuter efteråt gjorde han. Men Lova lär sig dock aldrig att tråden gör ont, hon rusar kors och tvärs under den och gång på gång så får hon strömmen i sig. Armas är den enda som klarat sig, hur han gör vore roligt att veta för han är precis som Lova då det gäller att springa under tråden.

Ha det gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar