12 sep. 2011

Jorden snurrar

Long time no see eller vad man ska kalla det. Har väl helt enkelt insett att vår planet jorden snurrar på även om jag inte skriver här. Har valt att spendera tiden på annat, sånt som jag anser är viktigt, typ att helt utan vidare slösa en hel timma av mitt dyrbara liv med att bara sitta och peta mig i naveln.

Kaja löper och mina andra odjur går runt henne och dyrkar marken hon går på, för vem vet, det kan ju finnas en härlig liten fläck av mensblod, lustigt att hundar som är intelligent och har en så pass stor kapacitet i nosen ändå ska tjuras på att äta hönsskit och slicka mensblod. Smått komiskt.

Det rullar på med inlämningar av uppgifter, pluggar precis som innan på heltid så jag tycker ändå att jag är relativt duktig på att använda min tid till att jobba 75% och sedan plugga 100% och sen ha fyra hundar. Kan berätta en hemlis också, jag hinner med fritid även!

Jag arbetar stundtals väldigt aggresivt med att städa lagårn, får mina små dampryck och toksopar och hostar damm i någon timma för att sedan låta skiten vara för resten av dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar