28 aug. 2011

Massor

Har hunnit med massor idag, avslutade kvällen med en härlig mörk promenad med kärleken + två reflexförsedda hundar som sprang av sig riktigt. Har gjort mängder med köttbullar och biffar ikväll, himla gott med hemlagat.

Imorgon börjar allvaret, dags att börja plugga igen. Önska mig lycka till! Insett att första terminen var riktigt enkelt och helt ärligt rolig, känner mig mer och mer trött på diciplinet man måste ha på sig själv för att plugga distans. Men ska helt enkelt klara det. Får hoppas att det blir praktikplatsen/praktikplatser jag vill vara på, men vi får se.

Nu ska jag och kärleken nog ta och lägga oss, men först ett mejl till försäkringsbolaget då det är dags att efter säkerligen 10 år sen jag senast hade någon kontakt med dem för en återkoll eller vad man ska kalla det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar