19 aug. 2011

Ett nattligt inlägg med yxan?

Ett nattligt inlägg, mest för att jag kan och är ledig imorgon. Ikväll har jag haft glis-besök och sedan har jag mest bara planerat, tänk igenom och summerat. Det är mycket som måste göras för en bra grund och om jag fuskar här så kommer det att rasa till slut.

Dagens spänning var bara för en stund sedan, fast historien började redan igår då Kaja skällde på något och hade ett skall som inte är likt hennes. Ikväll fick jag veta vad detta var som hon skällde på, nämligen en grävling! Kaja var så duktig så på att skydda sitt revir, hon verkar då inte vara rädd för att bli skadad om man säger så, gjorde attack efter attack, men är inte direkt förvånad. Tanken slår mig nu om den rackarn är på väg in till hönorna och hur gör djur då (jag), kanske slutar med en tokig Bella som jagar en argsint grävling med yxan.

Nä nu blir det jag som lägger mig i sängen, med en säsong av sex and the city. Sov gott allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar