6 aug. 2011

Andas

Denna låt får avsluta min faktiskt riktigt härliga dag. Trots mina väldigt många arbetsdagar så gick jag ut från jobbet med ett leende, släktmiddag stod på schemat och kärleken skulle komma. Det blev kanon!

Åkte hem tidigt då jag ska upp och jobba imorgon, SEN är jag ledig! Jobbar bara 2 av 5 dagar nästa vecka, halleluja!

Har pysslat lite och fått ordning på hundarnas alla papper, riktigt fint blev det och nu kan jag åka på utställning utan att ha panik över alla papper. Har även kikat på mitt konto på Agria. Nog för att försäkringar är bra men ack så dyrt!

Nu ska jag sova, drömma och längta. Mycket som kommer att hända inom kort och helt ärligt, har ingen aning om vad men har det på känn.

Sov gott för det ska jag försöka göra, men blir svårt med denna snygging som ligger fisande och snarkande bredvid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar