23 juli 2011

Vad gör man egentligen på en lördags-kväll?

Tja, vad gör man egentligen på en lördags-kväll? Jo man städar, diskar och går promenad. Smått gay jag vet, men vad gör man inte då man ska få fin-besök av en viss kärlek imorgon, sen kanske det var för att Armas "råkade" tugga sönder min receptbok och det var papper överallt. Lagt ner många timmar på att leta fram alla bak/tårt/mat recept men äsch, jag är inte bitter. Sånt kan man alltid finna igen.

Avslutar kvällen med en gröttallrik, mest för att det var så länge sen jag åt gröt.

Bara för att han är så underbart söt och charmig så lägger jag ut en bild på Armas. Min snart 7-månaders unghund växer för varje dag, han är både hård och mjuk, modig och feg, tuff och vek, framåt och samtidigt blyg, han är verkligen en hund som speglar av sig mot mig. Det jag nu ska skriva antar jag att intresseklubben kommer hoppa av glädje av men han lyfte benet för första gången igår då han kissade. Kan inget annat än skratta åt hans tafatta försök. Han skjuter i längd, höjd och bredd men självklart inte samtidigt så han ser sådär konstig ut. Han är verkligen en underbar hund när man lärt känna han. Min lilla pudel-rockare.

Vackra underbara Jussa.
Kaja spanar ut över sjön.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar