8 juli 2011

Ett bakslag, jakten på nytt.

Snart dags att bege sig mot jobbet, jobbar-helg väntar mig och faktiskt så har denna vecka rent ut sagt flugit förbi, men kan ju ha något med sällskapet som gör det hela så mkt mindre jobbigt. Tack för att du finns underbara du.

Ett bakslag, hoppas det inte blir allt för många, imorgon börjar jakten igen.

Hundarna märker på en gång att jag snart ska bege mig, men går nog bra ändå.

Imorgon ska jag banne mig fiska, helst om det är väder som idag, så akta er gäddor och abborrar. Just nu kollar jag med tjusning på när ipoden laddar, underbart med musik snart igen.

Ska lägga upp bilder snart, haft kabeln i bilen längst ner i min handväska som jag sällan använder och ni som sett (o)redan i min bil kanske förstår i-landsproblemet, hehe.

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar