3 juli 2011

Bildbomb juni månad + då vi var hos Pernilla

En ny tupp kom till Sönnersta
Lova i traktorn då vi höll på att stänga åt korna
Under sommaren gör sig Sönnersta vackert
Älskade höna, min lilla favorit bland alla som fanns hos P
Härliga hästar hade de också
Ni kanske förstår att jag mådde gott hos P då jag fick ta hand om dessa sötsaker
Nykläckta ankungar
Väldigt otacksamt göra, att byta vatten i dammen åt ankorna, blev lika smutsigt efter några timmar.
Underbara sötsaker
och arga mammor fanns det gott om
Städade en hel del under de två veckor vi var där, men fint blev det
Armas håller på med acrobatiska rörelser
Kyckling :D
Lova (även de andra hundarna) höll koll på kycklingarna som fanns i äggkläckaren
Maten vi åt på midsommar
PANNACOTTA!
Pernilla, om du läser detta. Denna höna önskar jag mig i julkapp ;)
Varför sova så länge man kan innan jobbet, bättre att ta kort på hönor.
Två kaniner hade de
Blandrashänget
Så här nöjd är pojkarna då vi åker på road-trip
Stekar-Lova vet hur man håller stilen

Älskar


1 kommentar:

  1. Vilka trevliga bilder, jasså du fastnade för dv.kochinhönan útan fjädrar, haha.

    Ja ni har skött allt exemplariskt tack snälla för all hjälp.

    SvaraRadera