24 juni 2011

Vi doppar oxfilén i pannacottan.

Jag vaknade, insåg vilket skit-väder det var, gick ut och försökte se upptagen ut i lagårn och gick in, parkerade mig i sängen igen med två hundar på sovrumsgolvet, Armas försöker som vanligt att ta flugor.

Ibland känner man sig bara upplöst och förvandlat sig själv till en pöl, som det just nu regnar på...

Saknar Lova.


This one's for the torn down
The experts at the fall
Come on friends get up now
You're not alone at all


Antar att det är nu jag säger Glad Midsommar osv osv, så glad midsommar allesammans. Min ska bestå av kött, kött och pannacotta. Frun och jag var och handlade igår, så resultatet kommer bli att vi doppar oxfilén i pannacotta och äter chips som tillbehör. Underbart! Ska gå ut och hämta ett kg klass ur frysen som Jussa och Armas ska få smaska på i kväll.

Han är saknad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar