29 juni 2011

Tid

Vilken tid allt tar och ändå har man nyttjat all tid väldigt bra, men tiden räcker ändå inte till känns det som.

Städat hos blandraserna idag och även de tomma utrymmena, räddat en kyckling som fick för sig att fastna i nätet och hade sin väldigt försvarande moder pickande på mig, en arg höna gör faktiskt rätt ont har jag kommit fram till. Ställde i ordning alla bunkar osv i hörnskåpet i köket, men insåg att jag nog inte skulle gjort det, man har alltid sin egen ordning på saker, men ah P får helt enkelt leta lite ;)

Nu ska jag snart äta lunch, jepp du läste rätt, jag ska äta lunch. Brukar inte höra till vanligheterna...

Då jag har slutat kvällspasset ikväll ska jag täppa igen hålen som mina odjur till hundar gjort, tvätt ska tvättas och här ska det städas. Var ju så fint då man flyttade in och kan ju inte lämna det hur som helst.

Måste hinna duscha innan jobbet också, svettigt att städa.


Igår for jag och Tommy upp till Nordmaling med hundarna, spännande med tåg men lapphundarna tyckte inte att rulltrappan var såå värst rolig, men tji fick den som ger sig. Upp och ner kom vi och tåget var bra.
Ha det fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar