13 juni 2011

Jag vaknade

Ibland får man bara en jobbig känsla i magen, hm.

Ja, jag vet att denna låt spelas sönder på alla radiostationer för tillfället,
men kan inte låta bli att tycka det är kanon-toppen bra.
OCH för att Robyn är ruggit bra helt enkelt.

Road-trip igår, som var helt kanon bra. Bästa på länge faktiskt!

Denna dag började med att jag vaknade av att Armas kissade på vardagsrumsgolvet, några timmar för tidigt än beräknat från min sida men ok. Sen kanelbullar och inköp av nytt tikskydd, verkar som Lova sliter ut minst ett par per löp om man säger så, mitt lilla ADHD-barn. Sen vidare mot Nordmaling och nu äntligen hemma, eller iaf nästan.

Ska nog gå ut och klappa på kvigorna och sen åka hem för att klä på mig för en cykeltur med Lova. Killarna får stanna hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar