15 maj 2011

Sömnlös.

Ännu en sömnlös natt är ett faktum, varför kan jag inte bara få sova? Känner mig rätt tom på insidan faktiskt.

Behandlar äntligen psoriasisen på benen, kör stenhårt på cortison-gel (Xamiol) men det har börjat svida så vansinnigt mkt, men förbättring är det kan jag lova. Sen när behandlingen är slut så tänkte jag börja med hårbottnen, måste få en ändring på detta.

Veckan innan och veckan efter midsommar ska jag och Stina ta hand om lite djur (host!), var där idag och skulle gå igenom allt men blev mest prat om allt annat, blev en aning klokare men ska på återbesök om man säger så. Spännande.

Denna bild får sammanfatta hur jag känner mig just nu.

1 kommentar:

  1. Några djur blev i dag iaf 7 mindre, men de e väl iaf alldeles för många. Men de klarar ju ni galant :) Vilken tur jag har, lite mindre ångest över att åka idag iaf, de känns så tryggt när de e du. <3

    SvaraRadera