22 maj 2011

Laddat batterierna.

Varit på en liten mini-semester från torsdag tills idag, var så härligt skönt att få ladda batterierna, tog med mig Jussa och Armas. På två dagar såg vi två huggormar och hundarna var för nära dom båda helt enkelt, slutresultatet var att dom fick gå kopplade tråkigt nog, men vad ska man göra. Bilden får vara min sammanfattning av mini-semestern.

Ligger just nu och lyssnar på Sunrise Avenue - Hollywood Hills och jag drömmer mig helt enkelt bort.

Firade syster idag, hon har snart slitit klart med sin utbildning, det blev middag på Scandic och bada i tunna på plantan, riktigt härligt.

Tror inte det kommer bli Norrland i sommar som jag hade tänkt, siktar längre bort. Ibland måste man ju helt enkelt tänja på gränserna, tråkigt bara att Lova inte kan följa med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar