13 maj 2011

The Edge of The Sea

Eftersom blogspot låg nere igår så hade jag det lite tråkigt, började läsa igenom mig gamla blogg som innehåller desto bättre saker och har mer nyttigt innehåll än denna. Det hände nog inte så mycket mer då om man jämför med hur det ser ut i dagsläget men jag skrev helt enkelt bättre då och om man kollar hur det ser ut nu så är det mer som görs och jag har fler bollar i luften. En grej som jag märkte var att jag har blivit mer privat, pratar helst inte om saker som står mig nära utan det blir mer kallprat om hundar och jobb.

Får nog ta och ändra på mig helt enkelt.

would you accompany me
to the edge of the sea?
Help me tie up the ends of a dream?
I've gotta know
would you go with me?
Ibland känner man mig som en riktigt dålig människa, men det är min tur att tänka på mig själv, att låta mig 
själv stå i fokus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar