13 apr. 2011

Skiiit

Imorgon kommer ledighet, tror jag ska fira det med ett vinglas.

Som jag skrev tidigare så är överplaneraren Bella i farten och tröstäter tunnbröd för fulla muggar och tack och lov att smöret tog slut, annars skulle jag nog suttit med huvudet i tunnbrödspaketet fortfarande.

Dagen har bestått av praktik (som jag trivs med mer och mer), sista veckan och allt. Det tackar min börs för, obetald praktik är skiiit.

Skulle nog kalla mig själv för en periodare, inte i alkohol-sammanhang utan då det gäller mat. Har perioder då jag bara äter en och samma mat, sällan jag viker mig för andra saker. I början av praktiken hade jag en spisbröds-period, nu har jag mer och mer kommit in på gröt, i alla dess former men för det mesta blir det dinkelgröt. Hoppas gröt-perioden håller i sig så jag insett att det är en kanonstart på dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar