3 mars 2011

Nu är det dags igen.

Tycker personligen att det är vår när det har varit plusgrader i två dagar och att snön på taket har rasat. Så är tillbaka, eller tror inte att jag har varit borta riktigt heller. Men ny design på bloggen och kanske lite mer energi.

Mitt knä har en riktigt dålig period nu, hur jag än gör så kommer värken och det är sömnen som blir lidande. Blir vårdcentralen på måndag i alla fall och jag hoppas att man kan göra något åt värken men har inte riktigt några förhoppningar.

Vaknade kl.6.40 av att någon ringde från skyddad nummer och det var från Sörgården och dom undrade om jag kunde komma och jobba, självklart säger man sådär heldumt ja och börjar klä på sig, när jag skulle gå ut och starta bilen och fara så ringde dom upp igen och sa att det hade blivit en dubbelbokning. Härliga underbara vikarie-liv man har, var bara att vända och gå in igen, men en positiv sak med det hela var att jag var pigg som en nötkärna och började koka kaffe och satte mig med veckans uppgifter, tycker det är lättast att plugga tidigt på morgonen då hundarna sover, skönt att sitta med sitt kaffe och fundera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar