5 feb. 2011

Whopsi, did it again!

Råkade snubbla in till pulver idag (igår?) och nu börjar jag bli nöjd med armen, tigern ser inte lika delad ut som den tidigare såg ut .

Hundarna är mätta och belåtna och så även jag, denna dag har gått ut på att äta och säger bara mums. Tiden då mamma och pappa var här gick allt för snabbt, saknade Kaja under deras besök, fast jag saknar ju henne ständigt med blev som extra starkt under vistelsen, men finns det skabb så finns det och jag vill inte riskera något. Provade sele åt Lova men utan resultat, Jussa fick prova en klövjeväska men han gav mig bara den där snälla-ta-mig-härifrån-blicken och så gjorde vi, oförskämda hundar som ska skälla på honom (tyckte Jussa iaf).

Tack Tommy och Jenny för en mys-dag i staden.

Kollar på Fringe, härlig serie och väldigt skum. Precis som jag vill att dom ska vara. Sitter och funderar på om man kanske ska dra sig mot sängen, spela lite tetris och kolla på ett avsnitt av The big bang theory och sen hamna i dvala i några timmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar