29 jan. 2011

Tror jag ångrar mig.

Tror jag börjar smått ångra mig... not!
Ännu en stort tack för hjälpen men nu får köket vila lite. Ska vänta med sista tapeten tills vi fått upp en skiva över onödiga tomrum. Funderat lite och kommer måla teglet runt vedspisen falusvart och antingen måla om kaklet eller byta ut det gamla, tror jag väljer det billigaste alternativet. Köket kommer gå i färgerna vitt, svart och lila som det verkar nu, fast den lila färgen är bytbar. Man kanske ska börja i hallen? Hm, tror Tommy halvt slår ihjäl mig då, haha. Tror inte han orkar med en galen, hetsig Bella som vill göra allt klart på en gång, tror att såna gånger får komma lite nu och då men inte såhär direkt efter köket.

Möttes av dessa när jag skulle gå och lägga mig igår, underbara ting. Vårat lilla barn som är bortskämd och får sova i sängen, under täcket. Ni ser gardinen bortanför sängen, där bakom ligger Jussa om nätterna.










Hade ett annat trött barn i sängen ikväll, mysiga Elise.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar