28 jan. 2011

Sömnlös natt, lite mer kaffe på det.

Sömnlös natt, vet inte om jag ska säga jävla förkylning eller vad jag ska säga. Men kaffe-människa som jag är så tror jag att det är botemedlet, mer kaffe! Vet inte om det är för att jag tror så vanvettigt på kaffe men jag tycker att det fungerar.

Skickade in veckans arbeten idag, förhoppningsvis någon gång får man veta vad läraren tyckte om uppgifterna, känns inte så uppskattat att man inte fått tillbaka feedback från förra veckans uppgifter än. Men antar att det ska vara så när man pluggar distans, ingen kontakt med läraren och inte mkt till hjälp.

Längtar tills det onda i halsen är borta, ska börja på allvar med yogan igen, få tillbaka lite smidighet. Skulle nog kalla mig själv för en äkta student just nu, saknar muskler överallt och saknar mitt forna jag.




Älskar Lindströms bilder, så klockrena.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar