19 dec. 2010

Verkligen stolt över denna människa!

Nu har sliskiga amerikanska julfilmer börjat visas på tv:n, kan inte någon vänlig själ skjuta mig....
Trött och grinig idag, men några koppar kaffe ska nog ordna upp detta.

Tro mig, det var två plåtar kvar. Att jag orkar.
Är verkligen stolt över denna människa, det är min syster och jag blev som tvungen att förfina bilden då hon inte var nöjd över den. Men hon har gått från att vara en hundrädd människa till att kunna ligga såhär med Lova. Är riktigt stolt över henne. Du är duktig Lisa!







Varför ta lite plats när man kan ta enormt mycket plats i sängen på nätterna? Älskar verkligen denna hund! Visst har hon sina stunder då man bara har lust att slita av sig håret och sälja det, men 95% av tiden är hon den där trogna, helt underbara och galet sköna hund som hon är. Hon är ett bra exempel på denna ras anser jag och det farliga är att man börjar få mersmak på rasen, men får hålla mig.










Lova har ett svårläkt sår på halsen och verkar klia en del och det hjälper ju inte till läkningen, så jag har kommit på en lösning som jag tror fungerar. Blir nog lätt sår när Kaja och Lova ordagrant tok-leker, men peppar peppar, det ska läka!











I just can't wait to get lost in your eyes
And all these words that you meant to say
Held in silence day after day
Words of kindness than our poor hearts crave
Please don't keep them 

Hidden Away

You're a wonder, how bright you shine
A flickering candle in a short lifetime
A secret dreamer that never shows
If no one sees you then nobody knows

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar