9 dec. 2010

Meddelande från Jussa!

 ^Ä*
 /Jussa
Du läser rätt, jag har en hund som kan skriva. När han är extra gosig så krafsar han med tassen för att få mer uppmärksamhet, därav meddelandet.

Har gjort väldigt mycket idag, pluggat i massor och kände väl att jag blev tvungen att göra något annat för att inte bli som en stor elakartad cancercell så jag började målartvätta panelen i köket, äntligen börjar det hända något. Imorgon kommer Ingela och då ska det bli andra bullar. Funderar på att ta före och efterbilder så ni får se skillnaden och se hur fint det blir utan massor av körsbär och dassig gul tapet. Jag har stor lust att leta upp personen som skapade målartvätt och tacka personen, blev riktigt rent kan jag lova. 

Brukar gå in på min gamla blogg då och då, för att känna hur det var då och minnas lite. Kopierade ett inlägg som jag mindes mest, jag jobbade skift på plantskolan och jobbade alla helgdagar på Björkhem + extra på vardagskvällarna. Jag var en väldigt trött människa då.
Nu ska jag nog fortsätta skriva om cancer så jag blir färdig snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar