28 dec. 2010

Jobba, jobba och jobba :D

Trodde att detta var sista arbetsdagen för det här året men hade så fel, resursplanerarna ringde idag och blir jobb imorgon också, tackar inte nej till det och bara jag håller mig under 11 dagar i rad så funkar det ju. Fick mig en riktig sovmorgon idag så jag är piggelino nu, snart väntar 14-21.30. Älskar verkligen att jobba så här pass mycket, bara sömnen infaller sig bra så gör det ingenting att jobba såhär.

Ska nog kanske köpa in lite nya koppel och halsband till hundarna, självklart av märket Hurtta. Har suktat efter det orange färgade halsbanden, tror det skulle bli riktigt snyggt på alla hundarna. Nu har ju Lova blivit så pass stor att hon kan med lätthet använda lapphundarnas halsband, helt sjukt vad stor hon har blivit, måste på tal om Lova börja träna hon för utställning, kanske ska fara och kika på en med hon så hon får se alla typer av hundar. 

Ikväll kanske en bit av mitt hjärta försvinner, kommer verkligen att sakna den biten av mitt hjärta.

Känner mig sådär äckligt tacksam idag. Älskar verkligen denna person!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar