7 nov. 2010

Tänkte mig ett inlägg om moralkärringar.

Tänkte skriva ett väldigt starkt men fyndigt blogginlägg, men sen kom mitt så kallade sunda förnuft tillbaka, brukar göra det efter lite eftertänksamhet... Men inlägget handlade om allt från moralkärringar till dåliga val i livet.

Är just nu i Sönnersta ett tag, har varit och grattat Malin och ätit obligatoriskt fika, gott var det. Tycker vi fick till ett väldigt fyndig födelsedagspresent, klappar oss båda på axeln Stina för födelsedagspresenten.
När vi kom hit så hade pappa tagit fram en rostbiff av älgen Hälge och guud så god han blev med kantarellsås.

Helgen har varit bra i helhet, med vänner och släkt på besök... och Tre apor.

Nu väntar jag på att Tommy ska sluta spela på Area 1 så vi kan samla på oss något/några vuxenpoäng och storhandla. Fick ett recept på en riktigt god müsli av min handledare men eftersom jag inte riktigt tål mejeriprodukter och jag äter fil och den här müslin i mängder så måste jag nog överväga tanken om kanske en laktosfri fil, får se vad jag hittar på mataffärn. To be continued.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar