23 nov. 2010

Planering hit och dit, and I like it!

Planerings-narkomanen i mig älskar denna tid kan jag lova.

Eventuellt på söndag ska det komma hit en tik för parning, får se om de tar med sig Jussa-gubben. Får oss en liten minisemester då med Lova, tror hon skulle uppskatta det.


Imorgon blir det examination, håller tummarna på att det kommer gå bra. Sen har jag rätt mycket läsning kvar, men har planerat att bli klar runt den 15e december så jag får julen täckt med jobb istället för böcker.

Lova har ju som jag säkert  tidigare nämnt börjar löpa, lill-gumman är tröttare än vanligt och verkar lite oförstående över situationen, för att hon inte ska bloda en massa i sängen om natten så tog vi Kajas tik-skydd, men det verkar vara en storlek för stort då man vaknar på morgonen av att hon är troslös. På bilden ser ni kanske Jussa i bakgrunden, hans vanliga sovar-ställning på kvällen, antingen bakom en gardin eller liggande mot väggen. Underbara hundar!
Och kylan verkar hålla i sig, men det spelar ingen roll enligt mig, bättre det än töväder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar